کانون های مساجد جنوب کرمان قطبی فرهنگی در روستاها 

کانون های مساجد جنوب کرمان قطبی فرهنگی در روستاها 

تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹
حسین اسحاقی گفت: ۲ شاخصه اصلی کانون های مساجد جنوب کرمان ظرفیت نیروی انسانی آنها و علاقمندی مردم به مشارکت در برنامه های آنها می باشد که همین امر کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان را به یک قطب فرهنگی در روستاها تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «حسین اسحاقی» در آیین رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی فهما جنوب کرمان، گفت: ۲ شاخصه اصلی کانون های مساجد جنوب کرمان ظرفیت نیروی انسانی و علاقمندی مردم به مشارکت در برنامه های آنها می باشد که همین امر کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان را به یک قطب فرهنگی در روستاها تبدیل کرده است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: جنوب کرمان یکی از مناطق محروم کشور و دارای هفت شهرستان می باشد، زندگی بیشتر مردم مناطق جنوب کرمان روستایی است و بر همین اساس عمده کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در روستاها راه اندازی شده و مشغول فعالیت می باشند.

وی بیان کرد: اداره کل ارشاد اسلامی جنوب کرمان به معدود نیرو در حال فعالیت است و کانون های مساجد به عنوان یک بازوی توانمند برای این اداره کل بوده و همواره در برنامه های مختلف به ما کمک می کنند.

اسحاقی با بیان این مطلب که چند نکته در خصوص کانون های مساجد جنوب کرمان حائز اهمیت است، عنوان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ صحیح استفاده از فضای مجازی می باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اضافه کرد: همچنین ظرفیت بسیار خوبی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و سبک زندگی اسلامی هستند و از آنجایی که زندگی آنها روستایی و عشایری است می توانند در بحث روستاها و عشایر دوستدار کتاب فعالیت های خوبی داشته باشند.
 

وی ضمن ابراز خرسندی ابراز کرد: خوشحال و مفتخر هستیم که شخصیتی فاضل و اندیشمند در صدر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور فعالیت می کند و الحمدالله از زمان ریاست حضرتعالی تغییرات بسیار خوب و چشمگیری در حوزه فعالیت های کانون های مساجد شکل گرفته است.

اسحاقی بیان کرد: ایجاد پایگاه اطلاع رسانی فهما، برنامه هایی که از طریق تلویزیون و فضای مجازی برای معرفی کانون ها و فعالیت های آنها به مردم انجام شده از اقدامات شایسته ای است در که در دوران ریاست شما صورت گرفته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: یکی از افتخارات بنده مدیر مسئولی یکی از کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان است که پرورش یافته آن هستم.
 

پایان پیام/ 586